Singsaker Basketballklubb

Singsaker Basketballklubb ble etablert 18. september 1974 og er tilknyttet Norges Basketballforbund og Basketregion Midt-Norge.

Klubbens rekrutteringsområde er området rundt Rosenborghallen, så våre primære rekrutteringsskoler er Singsaker, Bispehaugen, THIS og Berg, men vi har også medlemmer fra Eberg, Lade, Lilleby, Nardo, Nidarvoll, Steindal, Strindheim, Utleira og Åsvang, samt ungdomsskolene Rosenborg, Blussuvoll, Sunnland og Hoeggen.

Klubben har tilbud i alle aldersklasser, og vi samarbeider med eliteklubben Nidaros Jets.

Rosenborghallen er klubbens hjemmebane, men vi har treninger i flere gymsaler og haller i klubbens område.

Singsaker BBK er en liten og foreldredrevet basketballklubb, med rundt 120 aktive medlemmer. Klubben ledes av et valgt styre, mens hvert lag i tillegg til en trener også har en foreldrekontakt.

Vi er opptatt av å kombinere et godt og inkluderende miljø med gode sportslige prestasjoner.

Takk!

Kontaktskjema