Hjem

Singsaker Basketballklubb

ble etablert 18. september 1974 og er tilknyttet Norges Basketballforbund og Basketregion Midt-Norge.

Klubbens rekrutteringsområder er Trondheim sentrum og -øst. Dette omfatter blant annet skolekretsene Berg, Bispehaugen, Blussuvoll, Eberg, Hoeggen, Lade, Lilleby, Nardo, Nidarvoll, Rosenborg, Singsaker, Steindal, Strindheim, Sunnland, Utleira og Åsvang.

Klubben har tilbud for jenter og gutter, kvinner og menn i alle aldersklasser. Vi samarbeider med eliteklubben Nidaros Blue Sky Jets.

Rosenborghallen er klubbens hjemmebane, men vi har treninger i flere gymsaler og haller i klubbens område.

Singsaker BBK er en liten og foreldredrevet basketballklubb, med rundt 100 aktive medlemmer. Klubben ledes av et valgt styre, mens hvert lag i tillegg til en trener også har en foreldrekontakt.

Vi er opptatt av å kombinere et godt og inkluderende miljø med gode sportslige prestasjoner.

SISTE NYTT -> Treningstider for høsten 2019 er nå tilgjengelig. Du finner dette her.

Unge talenter i aksjon